Reklamní textil aneb oblečení, které mají smysl

Reklamní předměty jsou jasným vyjádřením vašich dobrých úmyslů. Z vašeho jednání klient dobře pozná, že vám na něm záleží. Přejete si skutečně oslovit? Podívejte se na reklamní textil, se kterým se vám podaří trefit se do černého.  

Předměty s užitkem

Reklamní předměty by měly splňovat především tři největší účely. Prvním z nich je užitek pro vašeho klienta. Pokud dostane sošku, zřejmě vám příliš nepoděkuje. Naopak když jej obdarujete polokošilí nebo šátkem, bude z nich mít něco pro sebe. Druhý cíl reklamních předmětů je vyjádření jasného stanoviska – dárky dáváme pouze lidem, na kterých nám záleží. Váš klient si tak bude vědom, že je u vás vítaný, a zůstane vám věrný. Třetí z cílů reklamních předmětů je šířit povědomí o vaší firmě. 

Který textil se hodí pořídit

Pokud znáte přibližnou velikost oděvů svých obchodních partnerů, směle se dejte do výběru vhodných polokošilí, mikin, košilí, triček a vest s vaším personalizovaným potiskem. Váš zákazník bude nadšený, že jste mu přinesli něco, co užije ve svém volném čase a v běžném životě. Něco, co má skutečný přínos pro jeho každodenní svět. 

Když neznám velikosti

Nemáte ani tušení, jakou velikost váš zákazník nosí? V tomto případě se dejte do výběru reklamního textilu z jiné sorty. Zaujmout můžete třeba kvalitními froté ručníky nebo osuškami z mikrovlákna, batohy, čepicemi, nebo třeba kšiltovkami. Z reklamního textilu si ale klidně můžete vybrat i pohodlné batohy a vaky, tašky, roušky s potiskem, nebo třeba multifunkční šátky a čelenky. 

Reklamní textil vám přinese kýžený efekt. Váš klient bude rád za milou pozornost. Tím, že bude produkt používat, dál bude šířit dobré jméno vaší značky a přiláká vám potenciální další klienty, kteří se mohou také stát vašimi dlouhodobými obchodními partnery. Už víte, jaký textilní předmět se bude hodit pro vaše účely nejvíce?

Mohlo by se vám líbit...